Informacje na temat wsparcia – ZUS

Jakie wsparcie można otrzymać w ZUS?

Dodatkowych informacji w tej sprawie udzielają telefonicznie w dni robocze w godz. 8-15 nasi doradcy:

  • 34 368 94 91,
  • 34 368 94 90,
  • 34 368 94 59,
  • 34 368 91 15,
  • 34 368 92 82,
  • 34 368 92 83.

Dodatkowych informacji w tej sprawie udzielają telefonicznie w dni robocze w godz. 8-15 nasi doradcy:

  • 34 368 94 91,
  • 34 368 94 90,
  • 34 368 94 59,
  • 34 368 91 15,
  • 34 368 92 82,
  • 34 368 92 83.

 

Dodatkowych informacji w tej sprawie udzielają telefonicznie w dni robocze w godz. 8-15 nasi doradcy:

  • 502 007323,
  • 502 009 261.

 

Dodatkowych informacji w tej sprawie udzielają telefonicznie w dni robocze w godz. 8-15 nasi doradcy:

  • 502 007323,
  • 502 009 261.

 

Jak złożyć wniosek w ZUS?

Wnioski można złożyć:

  • drogą elektroniczną przez PUE ZUS. Konto na portalu PUE ZUS mogą Państwo założyć bez wychodzenia z domu – przez internet za pomocą profilu zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej;
  • za pośrednictwem poczty,
  • osobiście w placówce ZUS – do skrzynki na dokumenty oznakowanej napisem „Tarcza antykryzysowa” (bez kontaktu z pracownikiem ZUS).

 

Kontakt z ZUS

Numery specjalne w najważniejszych aktualnie sprawach:

  • 22 290 87 02; 22 290 87 03 – obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców;

Pod tymi numerami konsultanci są dostępni w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7 -15.

  • 22 290 87 01 – obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły.

Infolinia ZUS – tel. 22 560 16 00, adres e-mail do zapytań ogólnych: cot@zus.pl